Motor Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.
SKLADEM - zboží je skladem na prodejně v Brně a může být ihned expedováno nebo připraveno k osobnímu odběru
EXTERNÍ SKLAD - zboží je skladem v externím skladu 3 dny - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 3 pracovních dnů 5 dní - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 5 pracovních dnů 7 - 14 dní - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 14 pracovních dní
NENÍ SKLADEM - zboží není skladem, ani není na cestě do skladu.
NA DOTAZ - toto zboží není na skladě u nás ani u dodavatele, dostupnost je nutné ověřit
Motor Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.
Použití Japonského motoru Kubota je to nejlepší, co mohlo lidi ve fabrice Linhai napadnout. Třiválec Kubota je doplnění ještě Kanadským variátorem CV-Tech, který nemá spojky a tak není co spálit, ani při nešetrném zacházení! Čtyřkolka Linhai UTV 1100 Diesel Kubota je vybavený posilovačem řízení, který výrazně usnadňuje řízení a zvětšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači Vás pak ani dlouhá cesta, nebo celodenní práce ve čtyřkolce Linhai UTV 1100 Diesel Kubota neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič řízení a tak při nárazu třeba do kamene a nebo projetí nečekanou dírou pohltí většinu energie a stroj je stále řiditelný, kde volant Vám nezlomí ruce. Pohon kol řeší dva diferenciály, režim Turf a nezávisle zavěšená kola. na každé nápravě je diferenciál, který je snadno ovladatelný pomocí tlačítka na přístrojové desce. Diferenciál si můžete zvlášť zavírat podle terénu, kde jezdíte. Režim Turf je pak ideální pro tahání vleku a nebo pomalého projíždění náročného ter...
Použití Japonského motoru Kubota je to nejlepší, co mohlo lidi ve fabrice Linhai napadnout. Třiválec Kubota je doplnění ještě Kanadským variátorem CV-Tech, který nemá spojky a tak není co spálit, ani při nešetrném zacházení! Čtyřkolka Linhai UTV 1100 Diesel Kubota je vybavený posilovačem řízení, který výrazně usnadňuje řízení a zvětšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači Vás pak ani dlouhá cesta, nebo celodenní práce ve čtyřkolce Linhai UTV 1100 Diesel Kubota neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič řízení a tak při nárazu třeba do kamene a nebo projetí nečekanou dírou pohltí většinu energie a stroj je stále řiditelný, kde volant Vám nezlomí ruce. Pohon kol řeší dva diferenciály, režim Turf a nezávisle zavěšená kola. na každé nápravě je diferenciál, který je snadno ovladatelný pomocí tlačítka na přístrojové desce. Diferenciál si můžete zvlášť zavírat podle terénu, kde jezdíte. Režim Turf je pak ideální pro tahání vleku a nebo pomalého projíždění náročného terénu a strmého kopce. Naopak, když chcete jezdit po trávníku bez jeho poškození a nebo po silnici, tak je potřeba mít otevřené oba diferenciály, aby se každé kolo točilo svojí rychlostí.
Pro převoz nákladu je skvěle řešená velká sklopná korba v rozměru 1020 x 1470 x 400 mm. Korba má největší výhodu v možnosti otevření a nebo úplného sundání postraních bočnic a zadního čela. Nosnost korby je pak 500kg. Když pak naložíte plnou korbu a zapřihnete vlek, tak o brždění se stará učinná motorová brzda a navíc mohutné kotoučové brzdy na čtyřkolce Linhai UTV 1100 Diesel Kubota.
Ideálně je pak umístěná i přístrojová deska, kde je přehledně zobrazeno vše, co k jízdě a práci potřebujete. K dispozici máte digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel počtu najetých km, ukazatel počtu motohodin, indikátor zařazeného pohonu 2WD / 4WD, ukazatel teploty chladící kapaliny, digitální palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Základní výbava čtyřkolky je bohaté a v podstatě na čtyřkolku Linhai UTV 1100 Diesel Kubota, už není co dokoupit. V "základu" máte elektrický posilovač řízení EPS, extra silný naviják s tažnou silou 4500 lbs, sklopná ochrana nohou, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení (oko-čep), lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy pro zvýšení bezpečnosti posádky, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení nebo akustická signalizace zpátečky.
Motor: Typ motoru - 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec Objem válců - 1124 cm3 Výkon motoru - 24.8 HP Převodovka / koncový pohon - automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda Chlazení - kapalinou + elektrický ventilátor
Podvozek: Přední náprava - nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena Zadní náprava - nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena Přední / zadní brzdy - 2x hydraulická kotoučová / 2x hydraulická kotoučová Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - AT26 x 9 - 14 Zadní pneumatiky - AT26 x 11 - 14 Ráfky - lité hliníkové 14"
Rozměry: Objem palivové nádrže - 35 L Světlá výška - 24 cm Celkové rozměry vozidla (Délka x Šířka x Výška) - 3018 x 1520 x 1905 cm Rozvor kol - 1930 cm Teoretická suchá hmotnost - 700 kg Nosnost korby - 500 kg Rozměr korby - 1020 x 1470 x 400 mm
Funkce: Tažná kapacita (nejedná se o hmotnost vozíku) - 800 kg Tažné zařízení / typ - standardní koule Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka Homologace - T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil, žluté značky)
Standartní výbava: Elektrický posilovač řízení EPS sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi extra silný naviják 4 500 lbs přední ochranný rám plnohodnotné čelní sklo ocelové ochranné postranní rámy 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami plastová střecha odolná UV-záření sklopná ochrana nohou ochranná klec s certifikací ROPS tažné zařízení oko-čep lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy úložná schránka v přístrojové desce dvojité projektorové světlomety LED světla pro denní svícení akustická signalizace zpátečky
Velikosti přileb LS2
Velikost helmy
Obvod hlavy
XXS
51 - 52 cm
XS
53 - 54 cm
S
55 - 56 cm
M
57 - 58 cm
L
59 - 60 cm
XL
61 - 62 cm
XXL
63 - 64 cm
Dětské a juniorské helmy
S
48 cm
M
50 cm
L
52 cm
XL
54 cm
V případě, že nebudete spokojeni se zaslaným zbožím z Vaší objednávky (např. nebude se Vám líbit, nebude sedět velikost nebo nebude pasovat na Váš motocykl), můžete nám ho bezplatně zaslat zpět prostřednictvím přiloženého štítku Českou poštou. Bezplatné vrácení je nabízenou pouze v rámci ČR. Zároveň si můžete objednat jiné zboží ve stejné nebo větší hodnotě, popřípadě nárokovat vrácení peněz převodem na Váš bankovní účet.
Objednané zboží, které si osobně vyzvednete v naší prodejně, si můžete při vyzvednutí rovnou prohlédnout, vyzkoušet a hned se rozhodnout, zda si ho koupíte (platba je možná hotově nebo platební kartou). Pokud zjistíte, že Vám objednané zboží nevyhovuje a rozhodnete se, že ho nechcete, nezaplatíte nic a zboží zůstane v naší prodejně.