"Menší" brácha od vlajkové lodi CFMOTO X1000 EFI EPS. Čtyřkolka je úplně stejná, ale rozdíl je v obsahu a výkonu motoru. Díky tomu je u čtyřkolek podstatný rozdíl v ceně. Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X850 EFI EPS má Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojku a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Americké vstřikování s řídící jednotkou Delphi. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový
posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela
nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních
plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Podvozek a tlumiče jsou opět identické jako u modelu Gladiator X1000. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiator X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela
nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru.
Chcete si čtyřkolku vyzkoušet?!
Stačí se zastavit u nás na prodejně v Brně a nebo Břeclavi, kde máme čtyřkolku
CFMOTO Gladiator X850 V-Twin EPS vystavenou a "oživenou", kde není problém si ji vyzkoušet. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti.
K řízení stačí řidičské oprávnění skupiny B! Jak probíhá DODÁNÍ A PLATBA za čtyřkolku CFMOTO Gladiator X850 V-Twin EPS.
Čtyřkolku vždy vozíme, kam si určíte a rovnou Vás vyškolíme, jak ho používat a jak co funguje. Stroje rozváží kolega, který rozvážel i X8čky od CFMOTO Policii ČR a školil je jak jezdit. V případě, že by jste si vybral ještě nějaký doplněk na čtyřkolku, tak jsme schopni Vám ho namontovat zdarma v předprodejním servisu, díky čemu neztratíte záruku na stroj a budete mít i odbornou montáž doplňků a tím i plnou záruku na montované doplňky. Čtyřkolku přivezeme na zelené papírové převozní značce, se kterou můžete hned začít jezdit - platí v případě, že je stroj homologovanám pro provoz na silnici. Řádově do 14 dnů Vám přijde od nás velký a malý technický průkaz s plechovou značkou díky čemu nemusíte chodit na magistrát a čtyřkolku na sebe přihlašovat. Vše vyřídíme za Vás. Dále má čtyřkolka natankovanou plnou nádrž. Jako bonus od nás máte i slevu na vybavení pro sebe nebo spolujezdce, jako jsou helmy, bundy, boty a podobně.V případě zájmu o objednání můžete stroj vložit do košíku a objednat. Dále můžete čtyřkolku objednat emailem, kde v hlavičce musí být, že
závazné objednáváte a zároveň mi do emailu připíšete fakturační a doručovací adresu. Čtyřkolku pak můžete platit hotově při předání a nebo bankovním převodem před dodáním.
Rozdíl oproti modelu CFMOTO X1000 EFI EPS:
Čtyřkolky jsou identické a rozdíl je ve výkonu a obsahu motoru, pak je jiná řídící jednotka, kde u modelu CFMOTO X850 EFI EPS je Americká Delphi. Co se týká jízdních vlastností, tak rozdíl poznáte až při maximálním zatížení motoru, třeba na závodní trati.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Objem válců - 800 cm3
Výkon motoru - 50 kW(68k)/7000 ot./min.
Palivový systém - Elektronické vstřikování Delphi USA
Převodovka / koncový pohon - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Přední náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová prohnutá A-ramena
Zadní náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové ovládané páčkou na řídítkách, zadní část lze ovládat zvlášť pedálem
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 26 x 9-14
Zadní pneumatiky - 26 x 11-14
Ráfky - lité hliníkové 14"
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 28 L
Světlá výška - 29.2 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2310 x 1250 x 1480 cm
Rozvor kol - 1480 cm
Teoretická suchá hmotnost - 491 kg
Funkce:
Tažná kapacita (nejedná se o hmotnost vozíku) - 680 kg
Tažné zařízení / typ - standardní koule
Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
Homologace - L7e (bílá značka)
Standartní výbava:Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásvka na vozík
Přední elektrický naviják
Posilovač řízení
Alu kola 14"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení