Můžete vybrat další produkty, nebo pokračovat k objednacímu formuláři, kde je možné vybrat způsob dopravy (PPL, Česká pošta nebo osobní odběr).
Historie společnosti sahá až do roku 2007, kdy dva kamarádi, Michal Vnučko a Emil Čechák, začali žít svůj podnikatelský sen. První čtyřkolky dovezli z velkoobchodu z Německa. Obchod se rychle rozbíhal, proto 31. března 2008 vzniká společnost SUPER-ČTYŘKOLKY, s.r.o.
Již od počátku se hlavní myšlenky obou zakladatelů ubíraly směrem k nákup...
Historie společnosti sahá až do roku 2007, kdy dva kamarádi, Michal Vnučko a Emil Čechák, začali žít svůj podnikatelský sen. První čtyřkolky dovezli z velkoobchodu z Německa. Obchod se rychle rozbíhal, proto 31. března 2008 vzniká společnost SUPER-ČTYŘKOLKY, s.r.o.
Již od počátku se hlavní myšlenky obou zakladatelů ubíraly směrem k nákupům přímo u výrobců, nikoliv velkoobchodních prodejců. Následovaly návštěvy veletrhů jak v Evropě tak v Asii. Podařilo se navázat první obchodní kontakty přímo s velkými výrobci.
První provozovna byla v Litoměřicích v Mlékojedské ulici a v podstatě to byla jen velká garáž. Jenže brzy byl tento prostor malý a tak se společnost stěhovala do prostoru bývalých kasáren v Terezíně. Obchod se rozrůstal, rozšířil se sortiment dováženého a prodávaného zboží. Prodávali jsme z Terezína do celé ČR. Klíčové byly webové stránky s e-shopem. Samozřejmostí od počátku bylo i držení skladové dostupnosti náhradních dílů ve vlastním skladu a poskytovaní poprodejních služeb zákazníkům.
Jak společnost rostla, opět vyvstala potřeba větších prostor. Tak byla v roce 2011 zakoupena hala v Terezíně, v Palackého ulici a ještě téhož roku jsme se přestěhovali.
Klíčovým rozhodnutím bylo zahájení budování prodejní sítě autorizovaných dealerů po celé ČR a brzy přišlo na řadu i Slovensko. Zboží jsme stejně jako konkurence museli poskytovat do komisního prodeje, toto bylo velmi náročné na objem finančních prostředků alokovaných na nákup zásob. A to především s ohledem na výrobní a dodací lhůty (3-5 měsíců). Postupně si budujeme silnou a stabilní pozici na trhu. Obchodní kontakty v Asii se rozšiřují a utužují, probíhají jak naše návštěvy v továrnách tak návštěvy zástupců továren u nás v ČR. Také se nám podařilo získat ke spolupráci velmi klíčovou osobu, našeho agenta přímo v Číně, který nám pomáhá v jednáních s dodavateli, kontrolou kvality výroby, vyhledává nové dodavatele, apod.
Bohužel ne vždy se vše daří. Koncem roku 2012 odchází ze společnosti Emil Čechák. Vlastnictví a řízení celé společnosti přebírá Michal Vnučko. Pokračují další úspěšné roky.
U Michala Vnučka se objevuje syndrom vyhoření, silně vnímá, že je potřeba pro další rozvoj společnosti nový člověk, nová energie, nové nápady.
V lednu 2015 přichází do společnosti Radek Michalčík. Postupně si projde téměř všemi procesy ve společnosti, od skladníka, přes skládání strojů, jejich prodej, komunikaci se zákazníky, komunikaci s dealerskou sítí a v poslední řadě s dodavateli. Díky jeho předchozím pracovním zkušenostem přichází se spoustou nápadů na rozvoj, zvýšení efektivity, zlepšení interních procesů, atd. Některé se realizují již v průběhu roku 2015.
Po roce působení ve společnosti dochází k dohodě mezi Michalem Vnučkem a Radkem Michalčíkem o převzetí společnosti. A tak na přelomu ledna a února 2016 odchází ze společnosti Michal Vnučko a společnost přebírá Radek Michalčík.
Nastává období implementace řady změn. Dochází k zavedení informačního a účetního systému MONEY S4, zefektivnění provozu skladu náhradních dílů, atd.
Rok 2016 byl složitý. Přišlo několik překážek, které bylo nutné překonat. Mezi hlavní patřila změna legislativy EU o provozu na pozemních komunikacích a nutnost reakcí výrobců na přizpůsobení zboží novým technickým požadavkům. Také měl v září 2016 smrtelnou dopravní nehodu s naší dodávkou náš řidič Pavel Rolinek. Byl to skvělý člověk, zůstala po něm žena a tři děti. Do třetice všeho špatného nám vichřice poškodila střechu a zateklá voda poničila velkou část skladu náhradních dílů. Pojišťovna bohužel nic neplnila.
Bylo více než jisté, že nejdůležitějším úkolem pro další významný rozvoj společnosti bude výrazné navýšení kapitálu pro nákup zboží. Ten se daří získat částečně bankovními zdroji již v roce 2016, ale především v letech 2018 a 2019 a to jak díky privátním investorům tak díky úspěšně upsané emisi dluhopisů.
Také došlo k mírné změně trhu a bylo potřeba se přizpůsobit. První myšlenky na zásadní změnu jsme měli již před mnoha lety při vstupu naší společnosti na Slovensko. Tam totiž Ř v názvu společnosti dělalo první problémy. Navíc odlišná adresa webových stránek pro Slovensko, protože čtyřkolka je štvorkolka. A podobné problémy při obchodních jednáních v Německu, v Polsku a na Maltě. Také jsme čím dále více zvažovali jít cestou vlastní značky pro námi distribuované výrobky. Rozhodnutí padlo již koncem roku 2017. A tak vznikl v první polovině roku 2018 název BUFFLER (čtěte bafler). Má to své propojení s původním logem společnosti a historií. Od března 2019 vlastníme registraci ochranné známky BUFFLER pro EU.
Dne 30. 7. 2019 dochází ke změně obchodního názvu společnosti na BUFFLER s.r.o. Toto je další významný milník historie společnosti.