Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Můžete vybrat další produkty, nebo pokračovat k objednacímu formuláři, kde je možné vybrat způsob dopravy (PPL, Česká pošta nebo osobní odběr).
Každý motorkář potřebuje na své motorce aspoň nějaké zavazadlo, ať už se jedná o boční kožené nebo textilní tašky, tankvak na nádrž, zadní válec, nebo rolku. Zavazadla na motorku lze využít pro každodenní použití, dopravu a cestování. Ať už potřebujete kompletní sadu zavazadel pro cestu kolem světa nebo jen malou tašku na Váš mobil, doklady nebo...
Každý motorkář potřebuje na své motorce aspoň nějaké zavazadlo, ať už se jedná o boční kožené nebo textilní tašky, tankvak na nádrž, zadní válec, nebo rolku. Zavazadla na motorku lze využít pro každodenní použití, dopravu a cestování. Ať už potřebujete kompletní sadu zavazadel pro cestu kolem světa nebo jen malou tašku na Váš mobil, doklady nebo brýle, vše najdete u nás v obchodě. Níže se dočtete, jak správně vybrat zavazadlo zrovna pro Vaši motorku, na co si dát pozor a co budete k zavazadlu ještě popřípadě potřebovat dokoupit aby neutrpěla Vaše motorka, spolujezdec a nebo Vy. (obrázek)
První varianta zavazadel na motorku jsou boční kožené brašny. V naší nabídce máme kožené brašny šité v České republice z kvalitní kůže, vyztužené a s různým cvokováním, zamykáním a podobně. Další v naší nabídce jsou od Německé firmy Louis, která dodává kožené brašny značky Held, Hebco & Becker, Highway 1 a Legent Gear. Kožené brašny se skládají ze dvou brašen pro levou a pravou stranu motorky. Uprostřed jsou pak spojené koženým nebo koženkovým pásem s dírami a koženými šňůrami ke svázání k sobě. Tento pás je tam schválně, pač každý model motorky má jinak široký blatník a vy si tak můžete na pásu nastavit jakou šířku nebo-li vzdálenost tašek od sebe potřebujete. (obrázek spojení kabel) Na kabelách je pak i z vnitřní strany z popruh a nebo opět kožená tkanička pro přivázání k podpěrným rámům motorky. Podpěrné rámy se na motorku dokupují a nejsou součástí ani kožených kabel na motorku a nebývají ani originál na motorce, když ji koupíte jako novou. (obrázek rámů) Rámy slouží k tomu aby při jízdě nezachytávali kožené brašny o zadní kolo motorky a nedošlo tak jejím deformacím a nebo popřípadě zapříčinění pádu s motorkou. Podpěrné rámy opět najdete v naší nabídce. O kožené brašny je potřeba se starat a pravidelně je mazat nejlépe balzámem z včelího vosku s impregnací aby kabelám zůstal zachován originální vhled, voděodolnost a hlavně tvar. Kožené brašny mají totiž tendenci při ne údržbě ztratit svůj tvar, vyvěsit se a působit nevzhledně. I z tohoto důvodu se do kožených kabel dávají výztuhy pro držení tvaru. V tomto mají výhodu koženkové kabele na motorku, které se tváří jako kožené a popravdě mnohdy jsou k nerozpoznání. Koženkové kabele nevyžadují totiž žádnou péči, stále drží tvar a stále vypadají stejně.
Další zavazadla na motorku jsou boční textilní brašny. tyto brašny se hodí spíše pro sportovní motorky, pro naháče a nebo cestovně sportovní motorky. Textilní brašny nabízíme od značek Modeka, což je asi více jak 60 let stará firma, která má velké zkušenosti s výrobou jak doplňků na motorku, tak i s výrobou oblečení, kde šije dokonce pro Německé záchranné složky, jako jsou hasiči. Díky tomu a má vyzkoušené membrány a vodotěsné zipy, které používá i při výrobě bočních textilních tašek. Další značky máme od rovněž Německé firmy Louis, která dodává tašky značek Held, Hebco & Becker, Highway 1, Legent Gear, SW motech a Touratech. Boční textilní tašky mají výhodu oproti jiným a to v tom, že výrobci počítají s použitím na sportovní motorky a že brašny nebudete mít stále úplně plné a pro to je dělají rozevírací. (Obrázek rozevírání) To znamená, že na bočních textilních brašnách na motorku jsou celoobvodové zipy, které když rozepnete, tak tašku můžete zvětší jak harmoniku a z obsahu taška třeba 8 L jednoduše uděláte 16 L. Tašky se na motorku uchycují pomocí prostřeních pásů (stahovací pásky nebo na suchý zip umístěné mezi levou a úravou brašnou), které bývají nastavitelné podle tloušťky sedlovky motorky. Dva pak dáváte přes vršek tedy pod spolujezdcovo sedlo, jestli to konstrukce motorky dovolí a nebo přes spolujezdcovo sedlo. Ten třetí pak pod sedlovku motorky. Tím docílíte toho aby brašny pěkně seděly u kapotáže motorky. Na brašnách jsou potom i další popruhy a přišité plastové očka, pomocí kterých uchytíte boční brašny k motorce například za stupačky spolujezdce a za zadní pod blatníček. Je dobré si pod boční textilní brašny přikoupit také transparentní fólii z naší nabídky aby nedocházelo k trvalému poškození lakování sedlových plastů motorky. jak jsou brašny přidělané pevně k motorce, tak za jízdy mají totiž snahu se třepat vlivem odporu větru a jízdou po silni, při čemž dochází k tření o sedlové plasty a odírání laku. Pak stačí jedna i krátká vyjížďka a ze zkušenosti vím, že Vás to bude hodně mrzet. Pozor si pak musíte dát, jestli máte na motorce laděný výfuk, tak aby koncovka nemířila přímo na textilní tašku, pak opět stačí málo a máte tašku propálenou.
Pro enduristy jsou pak určené a mezi těmito jezdci i nejoblíbenější boční hliníkové kufry. Kufry nejen, že na motorce jako jsou BMW R 12000 GS, Honda Varadero, Honda Transalp, Honda Africa Twin, Yamaha Teneré a další, vypadají bezvadně a utvrzují styl silného a nezastavitelného endura, tak i jsou velmi odolné a praktické co se týká objemu a množství přepravovaného vybavení. Na hliníkové kufry můžete ještě navíc umisťovat doplňky jako jsou malé kanystry například na olej nebo vodu, kovové zahrádky na které chytíte další nezbytnosti jako je karimatka, stan nebo spacák a hlavně vylepíte nálepku ze země, kterou jste na motorce procestovali. Hliníkové kufry máme od značek Givi, Hebco & Becker nebo SW motech, které patří ve svém oboru ke špičce. U hliníkových kufrů jsou všechny díly výměnné a můžete kufry opravovat i po větším pádu. K hliníkovým kufrům potřebujete montážní sadu na kterou kufry přiděláte. Kudry jsou pak jednoduše oddělávací a není problém si je sebou odnést na hotel.
Plastové kufry na motorku jsou pak nejpoužívanější a je obrovské množství z kterých si můžete vybrat. Plastové kufry na motorky máte buď boční a nebo vrchní. Obecně platí, že je lepší se držet kvalitních a ověřených značek jakou jsou Givi, Hebco & Becker, Kappa, Shad nebo SW motech. U těchto kufrů na motorku je zajištěná kvalita díky které drží pevně kufr na plotně uchycené na motorce a je kufr vyrobený ze silného plastu, který se nekroutí a víko sedí na tělo kufru. Kufry bývají zamykací a snadno vycvakovací z plotny umístěné na motorce, aby jste mohli kufr chytit a snadno s ním odejít na hotel. Samozřejmě, že k tomu musíte mít klíček od kufrů aby šel otevřít nebo odjistit z plotny a odnést. Jestli se ptáte co je to plotna, tak se jedná o plastovou montážní plotnu se zámkem, do které se necvakává plastový kufr. Plotny se dělí podle druhu kufrů a to buď na monolock a nebo monokey. Plotny jsou našroubované na kovových montážních rámech, které se kupují přesně podle typu motorky. V případě, že kupujete nosiče od nás, tak se nemusíte bát, že budete muset do motorky vrtat nebo ji nějak podobně upravovat. Vždy stačí jen vyměnit šrouby k rámům za jiné, které jsou součástí balení rámu na kufry. Pozor si dejte při použití vrchního kufr, pač může docházet díky posunutí těžiště motorky k odlehčování řídítek a ty když pustíte v opravdu velmi nízké rychlosti (cca 5 km/hod), tak se roztřepou. Při normálně jízdě to ovšem nepoznáte a nebude to žádným způsobem mít vliv na jízdu a ovladatelnost.
Tankvak na nádrž je bezva pomocník při krátkých projížďkách, ať už jede se vykoupat a nebo cestujete aspoň po Evropě. U tankvaků na nádrž máme dva typy a to s magnety pro "přilepení" k nádrži v případě kovové nádrže našeho miláčka a nebo s popruhy k přivázání k nádrži v případě plastová varianty nádrže, která se používá nejčastěji u Italských strojů. Některé tankvaky na motorku jsou ovšem už tak vychytané, že mají přípravu pro obě nádrže a je jedno jestli je nádrž plastová a nebo kovová. Údaj o tankvaku na jakou nádrž se hodí najdete vždy v popisku. každý tankvak má i jeden popruh s plastovým rychlo zámkem, který se provlíká kolem krku řízení motorky a jistí ještě tankvak proti ztrátě z motorky. Tankvaky jsou vždy textilní a hodí se pro motocyklové styly - enduro, super sporty, naháče a turistické motorky. Některé tankvaky jsou vodotěsné a některé mají pláštěnku. Pláštěnka buď bývá úplně zvlášť a jen ji přetáhnete přes tankvak a nebo je do tankvaku všitá malá kapsa označená nášivkou s kapkami vody z které vytáhnete a přetáhnete pláštěnku přes tankvak. To má výhodu, že pláštěnku neztratíte a máte ji vždy sebou. U tankvaků si musíte dát pozor stejně jako u bočních textilních tašek na odírání laku motorky na nádrži. Při jízdě totiž tankvak poskakuje na nádrži a třepe se čímž dochází ke tření a nevratnému poškození laku nádrže. Z toho důvodu není špatné zase nádrž ošetřit ochranou transparentní fólií a nebo jednoduše si dát pozor a když nasazujete tankvak na nádrž, tak jej ze spodu otřít od nečistot, které Vám odřou nádrž. Nevýhoda magnetů ve spodní části tankvaku je, že když si ho kdekoliv položíte a to i jen na vteřinu, tak magnety k sobě přitáhnou nečistotu, která odírá lak motorky.
Poslední variantou zavazadel na motorku jsou nepromokavé vaky. Ty jsou velmi jednoduché, levné a skladné. Přitom takoví vak vydrží věčně a vše se do něj vejde. Takovou optimální a nejprodávanější velikostí nepromokavého vaku je obsah 50 L. Můžete ale samozřejmě koupit věší, třeba 75 L a nebo menší 30 L. Vaky pak jsou s rolovacím uzavíráním, kde je to úplně stejné jako lodní pytel a do vnitřku nepronikne ani kapka, aj když pytel hodíte do vody. A nebo pak je se zapínáním na zip, který většinou bývá překrytý ještě jednou vrstvou a uzávěrem ze suchého zipu aby byl co nejvíce vodotěsný. Typ nepromokavého vaku se zipem je určitě praktičtější a to z toho důvodu, že když si do vaku něco dáte a pak tu věc potřebujete, tak je z pravidla úplně an dně a vy musíte vyskládat kompletní obsah ven. Nepromokavé vaky se uchycují pomocí stahovacích pásků, které bývají v příbalu společně s vakem (dva kusy). Vak je dobré mít reflexní a když černý, tak s reflexními prvky, čím zvýšíte své bezpečí.