Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Můžete vybrat další produkty, nebo pokračovat k objednacímu formuláři, kde je možné vybrat způsob dopravy (PPL, Česká pošta nebo osobní odběr).
Chladící kapalina na motorku poskytují okamžitou ochranu před mrazem až do teploty - 37°C a je tedy vhodný pro celoroční využití. Tyto speciální vlastnosti udrží celý chladící systém v čistotě a zajistí trvalou a účinnou ochranu proti korozi a usazeninám. Pro motorky je potřeba používat chladící kapalinu žluté barvy a to z důvodu hustoty kapalin...
Chladící kapalina na motorku poskytují okamžitou ochranu před mrazem až do teploty - 37°C a je tedy vhodný pro celoroční využití. Tyto speciální vlastnosti udrží celý chladící systém v čistotě a zajistí trvalou a účinnou ochranu proti korozi a usazeninám. Pro motorky je potřeba používat chladící kapalinu žluté barvy a to z důvodu hustoty kapaliny. Žlutá je nejvíce řídká a nejlépe protéká malými kanálky motoru motocyklu pro chlazení. Motorkovou chladící kapalinu můžete rovněž využít i pro čtyřkolky, která má stejné kanálky pro chlazení motoru. Rozpětí bodu varu a zamrznutí je od -37 °C do 135 °C. Většina jezdců, hlavně nových motorkářů, kteří si zrovna koupily motorku a ještě hodně zkoumají, co vlastně mají se leknou když na budíku motorky vidí teplotu přes 100 °C. Tato teplota není nic špatného, a spíše naopak je to provozní teplota po zahřátí chladící kapaliny. Ventilátor chladiče motorky pak spíná ve 105 až 107 °C podle výrobce motocyklu. Do chladící okruhu motorky by se neměla kapalina chladící kapalina ředit, ale lít čistý koncentrát pro zachování hlavně bodu varu. Do chladící okruhu pak hlavně nesmíte dávat kohoutkovou vodu, ani vodu na pití. Při použití téo vody vám začne vznikat vodní kámen v chladícím okruhu, což může mít fatální následky pro Váš motor. Nejčastěji dojde k zabránění otevírání a zavíraní termostatu, kde se Vám nepustí voda do velkého chladícího okruhu a motor se Vám neuchladí. Chladící kapalinu je možno ředit pouze destilovanou vodou, která nezapříčiní vznik vodního kamene a usazenin v chladícím okruhu, ale naředí chladící kapalinu, které se sníží bod varu, který je u motorky důležitý.