servis bazar půjčovna

Nářadí a zvedáky Počet produktů: 61

Motorku si můžete zpravovat klidně i doma v garáži pokud jste aspoň trochu zruční a máte po ruce potřebné nářádí, pomůcky a zvedáky, bez těch se neobejdete při opravách neobejdete. 

Podkategorie

Lepení pneumatik

Sadu na lepení defektů pneumatik by měl mít každý u sebe, ať jezdí na motorce, čtyřkolce nebo v autě. Díky sadě na lepení pneumatik na motorku můžete vyřešit defekt kola, kdekoliv na vyjížďce během chvíle bez pomoci mechanika. Lepení pneumatik je opravdu jednoduché a levné, je jedno jestli jste uprostřed lesa a nebo na silnici, pneumatiku zalepíte všude. Níže si ukážeme sady na lepení pneumatik a třeba i mobilní malý kompresor na nafoukání kola, díky kterému pak ještě nehledáte benzínku pro zkontrolování přesného tlaku v kole.

První nejlevnější variantou je jednoduchá sada od firmy Shark, kde najdete 5 knotů, jehlový pilník, šídlo na knoty a lepidlo. Je to v podstatě takový základ pro rychlou opravu pneumatiky a pokračování v cestě. Druhou u o něco lepší, ale také dražší sadou na lepení pneumatik je od firmy Slime, kde najdete 5 knotů, jehlový pilník, šídlo na knoty a lepidlo, ale ještě navíc praktickou taštičku do které vše uschováte, otevírací žiletkový nůž na zaříznutí vyčuhujícího knotu z pneumatiky a hlavně bombičky na dofouknutí kola po zalepení. Třetí variantou je pak lepící sprej na defekty pneumatik od Motulu, který je použitím úplně nejjednodušší. Ideální je pak vozit sebou i kompresor na foukání kol od firmy Airman, kompresor bere energii ze 12 V zásuvky na motorce nebo čtyřkolce. Nafoukat je pak schopný až 4 bary tlaku.

Lepící sprej je pouze na jedno použití a je to možnost tak zvaně na dojetí. Jednoduše řečeno nastříkáte ho cely do kola a to Vám umožní najít nejbližší motoservis, kde Vám kolo zalepí a to nejspíše knoty na pneumatiky. Když používáme sprej na lepení pneumatik, tak je potřeba sprej nejdříve trochu zahřát a protřepat aby lepení správně fungovalo. Pak natočit kolo motorky nebo čtyřkolky tak aby bylo na 10 a nebo 12 hodinu. Našroubovat na ventilek vývod ze spreje a kompletně celý sprej do kola vyšplíchnout. Jak máte vyšplíchnutý sprej v kole, tak nasedněte a ujeďte malou rychlostí aspoň půl kilometru, aby se lepící tekutina rovnoměrně rozprostřela po obvodu kola. Jak tekutina najde díru v kole a začne vytékat z kola ven, tak zareaguje se vzduchem a zalepí a ztvrdne. Sprej na lepení pneumatik je vhodný na dušové a i bezdušové kola.

Použití lepení na kola s knoty je pak o něco složitější, ale ne neproveditelné. Každopádně je to už profesionální zalepení kola, kde už nebudete muset hledat pneuservis. Lepení knoty funguje tak, že jako první musíte najít díru v pneumatice. Díru protáhnete kulatým pilníkem, aby velikost díry byla optimální pro velikost knotu na lepení. Do šídla si prostrčíte knot, tak aby na obě strany knotu byla stejná délka. Knot v šídle potřete lepidlem. Knot vsunete do pneumatiky a opatrně šídlo vytahujete ven aby Vám zůstal knot protažený v díře pneumatiky. Pro snadnější vytáhnutí šídla a zachování knotu v pneumatice je dobré si pneumatiku přifouknout. Když máte šídlo vytažené z pneumatiky, tak vezmete žiletku a čouhající knot zaříznete asi jeden centimetr nad pneumatikou. Jako poslední je nafouknutí kola pomocí bombiček z příbalu a nebo malého kompresoru.

na stránku
Správné nastavení karburátorů je velmi důležité pro plynulý chod motoru, bohatost směsy, dobré...
1 679 Kč
externí sklad - u Vás za 7-14 dnů
Zobrazují se 61 – 61 z 61 položek