Více výkonu, větší šířka, větší kola, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.
SKLADEM - zboží je skladem na prodejně v Brně a může být ihned expedováno nebo připraveno k osobnímu odběru
EXTERNÍ SKLAD - zboží je skladem v externím skladu 3 dny - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 3 pracovních dnů 5 dní - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 5 pracovních dnů 7 - 14 dní - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 14 pracovních dní
NENÍ SKLADEM - zboží není skladem, ani není na cestě do skladu.
NA DOTAZ - toto zboží není na skladě u nás ani u dodavatele, dostupnost je nutné ověřit
Více výkonu, větší šířka, větší kola, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.
Design renomovaného rakouského studia KISKA. Kvalita zpracování. Neskutečné tvary. Nejmodernější technologie. Skvělá ergonomie. Maximálně jednoduché a intuitivní ovládání. Punc jedinečnosti, luxusu a jistota originality. To vše přináší absolutní novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R!
Málokdy se stane, že se koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R ale tohoto v podstatě dosáhl. Designové studio KISKA se u nového exkluzivního modelu předvedlo ve své největší formě a ukázalo, že i odvážné designerské kousky lze převezt do reality. Odvážný a naprosto originální design, extra silný výkonný dvouválcový 1000cc motor a nejmodernější technika s moderním vyspělým podvozkem, přináší zcela novou dimenzi zábavy!
Monumentální zátah až 90 Hp (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými t...
Design renomovaného rakouského studia KISKA. Kvalita zpracování. Neskutečné tvary. Nejmodernější technologie. Skvělá ergonomie. Maximálně jednoduché a intuitivní ovládání. Punc jedinečnosti, luxusu a jistota originality. To vše přináší absolutní novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R!
Málokdy se stane, že se koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R ale tohoto v podstatě dosáhl. Designové studio KISKA se u nového exkluzivního modelu předvedlo ve své největší formě a ukázalo, že i odvážné designerské kousky lze převezt do reality. Odvážný a naprosto originální design, extra silný výkonný dvouválcový 1000cc motor a nejmodernější technika s moderním vyspělým podvozkem, přináší zcela novou dimenzi zábavy!
Monumentální zátah až 90 Hp (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké.
Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.
Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.
Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete 5"TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný 5" TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží.
Chcete si čtyřkolku vyzkoušet?! Stačí se zastavit u nás na prodejně v Brně a nebo Břeclavi, kde máme čtyřkolku CFMOTO Gladiator Z1000 Sport Rvystavenou a "oživenou", kde není problém si ji vyzkoušet. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti. K řízení stačí řidičské oprávnění skupiny B!
Jak probíhá DODÁNÍ A PLATBA za čtyřkolku CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R. Čtyřkolku vždy vozíme, kam si určíte a rovnou Vás vyškolíme, jak ho používat a jak co funguje. Stroje rozváží kolega, který rozvážel i X8čky od CFMOTO Policii ČR a školil je jak jezdit. V případě, že by jste si vybral ještě nějaký doplněk na čtyřkolku, tak jsme schopni Vám ho namontovat zdarma v předprodejním servisu, díky čemu neztratíte záruku na stroj a budete mít i odbornou montáž doplňků a tím i plnou záruku na montované doplňky. Čtyřkolku přivezeme na zelené papírové převozní značce, se kterou můžete hned začít jezdit - platí v případě, že je stroj homologovanám pro provoz na silnici. Řádově do 14 dnů Vám přijde od nás velký a malý technický průkaz s plechovou značkou díky čemu nemusíte chodit na magistrát a čtyřkolku na sebe přihlašovat. Vše vyřídíme za Vás. Dále má čtyřkolka natankovanou plnou nádrž. Jako bonus od nás máte i slevu na vybavení pro sebe nebo spolujezdce, jako jsou helmy, bundy, boty a podobně.V případě zájmu o objednání můžete stroj vložit do košíku a objednat. Dále můžete čtyřkolku objednat emailem, kde v hlavičce musí být, že závazné objednáváte a zároveň mi do emailu připíšete fakturační a doručovací adresu. Čtyřkolku pak můžete platit hotově při předání a nebo bankovním převodem před dodáním.
Rozdíl oproti modelu CFMOTO Gladiator Z1000 Sport: Rozdíl oproti čtyřkolce CFMOTO Gladiator Z1000 Sport je, že nové Rko je širší, má větší kola a hlavně asi o 10 koní více.
Vysvětlení zkratek: EPS - posilovač řízení T1b - homologace traktoru na žluté registrační značce, řidičské oprávnění skupiny B
Homologace: T1b -na zadní nápravě je rozvodovka, maximální rychlost 65km/hod (je možnost vyměnit řídící jednotku za jednotku bez omezovače rychlosti), technická kontrola včetně emisní kontroly poprvé po čtyřech letech a pak vždy po dvou
Motor: Typ motoru - 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC Objem válců - 963 cm3 Výkon motoru - 89kW Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch Převodovka / koncový pohon - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál Chlazení - kapalinou Režimy motoru - NORMÁLNÍ / SPORT
Podvozek: Přední náprava - Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena Zadní náprava - Vlečená ocelová ramena Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové brzdy Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zatahovací ruční brzda Přední pneumatiky - 29×9-14 Zadní pneumatiky - 29×11-14 Ráfky - lité hliníkové 14"
Rozměry: Objem palivové nádrže - 36,5 L Světlá výška - 34 cm Celkové rozměry 2285 cm Teoretická suchá hmotnost - 610 kg Pohotovostní hmotnost se všemi kapalinami - 705 kg Maximální nosnost - řidič, cestující, náklad - 290kg Kapacita nákladového boxu - 100kg Tažná hmotnost - 400 kg
Funkce: Tažné zařízení / typ - standardní koule Přístroje - digitální ukazatel TFT 5", rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
Standartní výbava: Tažné zařízení Elektrická 7 pólová zásvka na vozík Přední elektrický naviják Posilovač řízení Alu kola 14" Plastové polodveře
V případě, že nebudete spokojeni se zaslaným zbožím z Vaší objednávky (např. nebude se Vám líbit, nebude sedět velikost nebo nebude pasovat na Váš motocykl), můžete nám ho bezplatně zaslat zpět prostřednictvím přiloženého štítku Českou poštou. Bezplatné vrácení je nabízenou pouze v rámci ČR. Zároveň si můžete objednat jiné zboží ve stejné nebo větší hodnotě, popřípadě nárokovat vrácení peněz převodem na Váš bankovní účet.
Objednané zboží, které si osobně vyzvednete v naší prodejně, si můžete při vyzvednutí rovnou prohlédnout, vyzkoušet a hned se rozhodnout, zda si ho koupíte (platba je možná hotově nebo platební kartou). Pokud zjistíte, že Vám objednané zboží nevyhovuje a rozhodnete se, že ho nechcete, nezaplatíte nic a zboží zůstane v naší prodejně.