Doprava

Cílem naší společnosti je dopravit zboží, co nejdříve k zákazníkovi. Všichni naši dopravci garantují doručení do druhého pracovního dne (od převzetí zásilky dopravcem). Využíváme profesionální služby České poštyPPL nebo Uloženky.

Ceník dopravy

Osobní odběr - MTT Brno logoOsobní odběr - MTT Brno, GarbulákovaZdarma!
Uloženka logoUloženka
doprava 1-2 dny
49 Kč
Dobírka: 15 Kč
PPL logoPPL
doprava 1-2 dny
79 Kč
Dobírka: 24 Kč
PPL SK logoPPL Slovensko
doprava 2-3 dny
189 Kč
Dobírka: 42 Kč
ČP logo

Česká Pošta
doprava 1-2 dny

85 Kč
Dobírka: 37 Kč

Doprava nad 3000 Kč zdarma!!

Ceny dopravy jsou včetně DPH 21%

Dopravci

Česká pošta Balík do ruky

Balík Do ruky bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den odeslání Vám bude odeslán email potvrzující doručování balíku.

Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, tak můžete změnit termín nebo místo pro dodání balíku. Na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Každému balíku je přiděleno podací číslo zásilky, díky kterému můžete jeho pohyb sledovat pomocí služby sledování zásilek Track & Trace. Toto číslo Vám pošleme společně s odkazem v e-mailu, který potvrzuje objednávku. Pohyb balíku můžete kontrolovat i na bezplatné telefonní lince 800 177 889.

PPL

Balík Soukromá adresa bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič, aby upřesnil detaily o doručení zásilky. Čas doručování je v rozmezí 8 - 18 hod. Zásilku můžete sledovat na www.ppl.cz.

Uloženka

Uloženka nabízí vyzvednutí zásilky na kterémkoliv vybraném místě z dostupného seznamu partnerů. Seznam všech odběrných míst naleznete na www.ulozenka.czDoba doručení balíku je 48 hodin ode dne odeslání. Každé zásilce je přiděleno ID, díky němuž můžete sledovat cestu svoji zásilky na www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek.

Osobní odběr

Objednané zboží si můžete ZDARMA vyzvednout na kamenné prodejně MTT v Brně.

Reklamace poškozené zásilky

Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned po převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány, nebude již později možno reklamovat.

Výměna zboží v případě špatné velikosti nebo špatného typu

Pokud Vám zboží nesedí nebo jste se netrefili do správného typu, máte možnost zboží vrátit a nemusíte při tom platit poštovné. Do každého balíku totiž přikládáme etiketu odpovědní zásilky České pošty, který hradíme my. Stačí nepoškozené zboží zabalit, nalepit etiketu České pošty a celé nám to do 14 dnů poslat zpět. Díky etiketě to bude na naše náklady.